sobota 30. července 2016

Bábovičko, poveď se mi!

Bábovky od Radky Třeštíkové jsem sice měla na seznamu "must read", ale až v dolní části. Předběhly je pro mě zajímavější kousky. Ale když jsem narazila na negativní recenzi od Verči, prostě jsem je musela posunout na první místo. Miluju negativní recenze :) Nutí mě to pak ověřit si, co je na nich pravdy :D Takže Bábovky, ukažte, co ve vás je :)

"Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románu

Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život."

Recenze zde


Recenze knihy Bábovky Radka Třeštíková

Žádné komentáře:

Okomentovat